Antinea

Бренд Antinea бере свій початок у бурхливому 1919-му році в Парижі. Саме тоді Марсель Марі відкриває ательє в Парижі та починає робити нещодавно винайдені бюстгальтери та жіночі пояси, що коректували фігуру. Згодом було створено дві марки, два окремих напрямки — Antinea, яка працювала з нестандартними розмірами, та Gothic, що була розрахована на size+ аудиторію. У 1946-му звільнений і відроджений Париж переживає новий приплив енергії. З’являється нове ім’я — Jeunesse і новий стиль, створений для юних парижанок. Виробництво розширюється і його переносять у провінційний Ля Флеш у муніципалітеті Сарт, що у французькій Лотарингії. У 1967-му році усі напрямки знов об’єднуються під брендом Antinea, а білизну марки починають виробляти у Сабле-Сюр-Сарт. Нове розширення Antinea припадає на 1990-й. Марка докорінно реорганізує штат, розбудовуючи маркетинг, реалізацію і виробництво. Відтепер білизна бренду продається переважно через мережу великих французьких галерей і починає активно потрапляти на закордонні ринки. У 1998-му Antinea поглинає транснаціональна група DIM/SARA LEE, яка поповнює брендом свою групу марок Creation Lingerie. Втім, всього за два роки Antinea виходить з цієї групи та підписує договір з Lise Charmel. Марка укладає угоду про співправління компанією і розгортає нову експансію, у якій команда професіоналів Antinea з величезним досвідом значно посилює позиції Lise Charme на ринку. Нині Antunea вміло балансує між luxury-класом матеріалів та крою і більш доступною ціною, задовольняючи юних та активних клієнток. В цьому компанії допомагають по-справжньому ексклюзивні технології крою та оригінальні дизайнерські напрацювання, які Antunea накопичила за сторіччя багатої та яскравої історії.

Читати далі Сховати текст