Eminence

Ця активна і сучасна французька марка білизни для чоловіків має довгу історію та займається створенням чоловічої білизни преміум-класу. Відправною точкою в її історії стала зустріч Джорджа Джонатана, торговельного представника, що був захоплений рекламою та маркетингом, та Жільбера Сівеля, техніка однієї з текстильних фабрик. У 1937 році вони створили готель Bonneterie de Nimes в місті Нім на півдні Франції. В 1944 році перерване війною виробництво відродилося і скоро Сівель і Джонатан дали початок марці, яку вони називають Eminence - "Преосвященство", "Високоповажність" або просто "Перевага". І білизна дійсно стало виходити вельми вдалою. У 1947-му вони впроваджують і активно популяризують новий на той момент крій kangourou під назвою Eminence, після чого марка отримує популярність як виробник чоловічого одягу. У 1951 році Eminence стає офіційною назвою фірми, а в 1957-му на ринок було випущено ще один бренд, Athena, орієнтований на продаж у супермаркетах. В шестидесяті роки бренд стає одним з найвідоміших французьких виробників чоловічої білизни. В наступні десятиліття Eminence запускає першу масовану рекламну кампанію в підтримку колекції Colors і виступає як спонсор яхтингового конкурсу Пена Дьюїка в 1977-му. У наступному, 1978 року модельний ряд бренду поповнюється більш короткими моделями з лайкри та бавовни. До 1998 року бренд виводить на ринок перші новинки з модифікованої віскози та мерілу на базі мікрофільмів. Так само бренд активно просуває одяг з джерсі, відомої під назвою "м'який одяг". Успішним для бренду стає початок нового тисячоліття, так, у Парижі відкривається перший фірмовий бутик Eminence, а дочірнє підприємство Athena став першим у французькому ринку з часткою в 19% гуртових продажів. У 2001 році Eminence купив італійську компанію Liabel і в 2002-му запустила оригінальну парфумерну лінію Eminence для чоловіків. У 2003-му, після придбання фабрик SIL, марка розширила асортимент і почала виробництво корсетів Сьогодні Eminence - це визнана якість та впізнаваний стиль, що поєднує традиційну елегантність та підвищений комфорт.

Читати далі Сховати текст