Epure

Ця дочірня марка Lise Charmel виникла як вишукана додаткова пропозиція до основного асортименту бренду, але незабаром показала себе як продовження повністю самостійної дизайнерської візії дизайну спідньої білизни. Вперше концепція бренду була представлена на улюбленій виставці Lise Charmel — Mode City в липні 2011 року. Презентуючи нову торгову марку, генеральний директор Олів'є Піке змалював її мету так: "Жінкам Lise Charmel подобається одягатися в “білизну вихідного дня", але в будні хочеться носити щось більш просте. Тепер ми можемо запропонувати білизну для повсякденного життя ". Реакція найбільших французьких універмагів на нове поповнення в родині Lise Charmel виявилася активною і дуже теплою. Як сказав Піке про день презентації: «Ми зібрали попередні замовлення вже до полудня». Назвою нового бренду стало слово Epure яке в перекладі означає "чистий", але також і "ескіз", "нарис". Дизайнером першої колекції була обрана засновниця і креативна директорка іншої відомої французької марки, Eres - Ірен Аррінгтон (Irène Harrington). Говорячи про спрямованість колекції, яка, багато в чому, визначила образ бренду, Ірен Аррінгтон зазначила: "У нас виникла ідея створити тонку і неймовірно гладку білизну, абсолютно непомітну під одягом. На ньому не буде видимих і рельєфних оздоблень", додавши що вважає обраний для впровадження цього стилю час ідеальним. Отримана колекція складалася з чотирьох ліній, кожна з яких була представлена в чотирьох кольорах. Повсякденну лінію білизни доповнювали мереживна і прозора лінії, а також особлива лінія з легким моделювальним ефектом. Ноу-хау колекції також стало використання верстатів, які використовуються верстати для виробництва панчіх, що дозволило збільшити ніжність і комфорт нового білизни. Крім того моделі лінії містили 40% лайкри для більшої еластичності та були декоровані м'яким мереживом Calais. Зараз марка пропонує складні, ергономічні й стримані моделі в мінімалістичному стилі. Дизайнери вдаються до складних оздоблень, чуттєвих матеріалів і технологічних рішень для створення абсолютної підтримки та відчуття "простого задоволення від носіння". Гордістю бренду за правом є "особливий сенсорний досвід" кожної власниці білизни від Epure.

Читати далі Сховати текст