MAISONLEJABY

Ця історія починається в 1929-му. В "Les Varietes" на вулиці Республіканській в маленькому французькому містечку Бельгард-сюр-Валзерін гасне світло. На екрані йде Der blaue Engel — Блакитний Ангел з блискучою Марлен Дітріх в ролі співачки Лоли-Лоли. Серце Габріель Віанне, зведеної сестри власника "Вар'єте" завмирає. Вона зачарована нарядами актриси та сповнена рішучості створити щось подібне. На її боці кілька швейних машинок, задня кімнатка, що зазвичай служить буфетом і досвід роботи швачкою в Етса Готьє. А ще багато, дуже багато натхнення. "Брасьери Габі" користувалися великим попитом, а її коротке ім'я поступово стає прозивним, так що коли чоловік її сестри, Марсель Бланшард вирішив створити невеличке ательє з пошиття бюстгальтерів його так і назвали — Lejaby. Перші бюстгальтери цього ательє об'єднували жіночність, м'якість, впізнаваний стиль і надійна підтримка. Втім, справжня популярність прийшла до Lejaby вже після війни. Причиною стали нові матеріали та технології, особливо нейлон, які марка активно використовувала в своїх новинках. До 1958 фабрика Бланшард, Бельгард налічувала вже 400 працівників. Марка впевнено продовжувала свій шлях в майбутнє, — на жаль вже без Габі. В кінці 50-х бренд відкриває статусне представництво в Парижі, на вулиці Фобург Сант Оноре. За думкою Марселя марка активно вдається до реклами, прикрашаючи витонченої рекламою авторства Грюо вокзальну станцію Сант Лазар. Lejaby цього періоду це спокусливі пояси для панчіх, сорочки, ліфи й вельми сексуальне негліже. Слоган-девіз марки того періоду: "Lejaby — приголомшливий силует", а її натхненниця — незрівнянна Бриджит Бардо. У 1961-му році Маргарита Бланшард починає переговори з Морісом і Шарлем Буньон, про продаж бренду. Втім, навіть після угоди управителем залишається її племінник, П'єр Бланшар, що забезпечив наступність. Брати Буньон мали план стрімкого розвитку бренду. Він полягав в ексклюзивному використанні новітнього матеріалу - лайкри, права на яке вони отримали за договором з DU PONT DE NEMOURS. Завдяки технологічній перевазі марка завойовувала ринок Європи що стрімко емансипувалася. Саме Lejaby створила Miss Top - перший бюстгальтер зі спинкою з лайкри, позбавивши француженок від "кайданів" жорсткої білизни. Новинка виявилася вкрай популярною, всього було куплено три мільйони таких бюстів. У 60-е Lejaby вдається придбати магазини в Лозанні, Колоньї, Барселоні, Відні та Лондоні. В кінці 60-х у Франції вирувала контркультурна революція, а у французькій моді — радикальна емансипація. Дотримуючись тренду Lejaby створила розкуту й вільну лінію Liberty, забезпечивши її слоганом "Шарм, спокусливість, краса". Революційним для того часу була відсутність кісточок, трикутна форма і 6 яскравих відтінків. Під керівництвом братів Бюнон компанія переживає вибухове зростання, купивши й виводячи у топ бренд купальників Rasurel і панчішну марку LE BAS DE France. Настають 80-ті, своєрідний "Золотий вік" бренду, під час якого Lejaby випускає сміливу і провокативну лінію Jubilie в червоному. В кінці десятиліття, наповненого високою якістю, оригінальністю і майстерністю, обличчям бренду стає актриса Ізабель Аджані. У 90-е Lejaby знову звертається до інновацій, пропонуючи клієнткам ніжну мікрофібру, nude - палітри безшовних бюстгальтерів Nuage. Модель, яка з'явилася в 1995-му стає бестселером, 1 мільйон бюстгальтерів розходиться в перший рік, всього ж було продано понад 15 мільйонів таких моделей. До речі, оновлені Nuage користуються популярністю і до цього дня. У 1996-му Lejaby входить в період занепаду. І Lejaby і Rasurel були викуплені великої американською групою компаній Warnaco й об'єднані під загальною назвою Lejaby. Глобальне управління не пішло марці на користь. Перенесення виробництва за кордон, цінові війни та "фінансове" управління протистоять бажанню марки зберегти високу якість і майстерний та досвідчений персонал французьких виробництв. У березні 2008 року компанію знову перепродують, цього разу групі Palmers. Це викликає конфлікт всередині компанії, що відчайдушно намагається зберегти первинний дух бренду попри усі обставини. Новий ренесанс Lejaby настає лише у 2012-му і був пов'язаний з ім'ям Алана Проста, другої особи в групі Chantelle й екс - гендиректором La Perla, який взяв на себе управління маркою, перейменованою в Maison Lejaby. Перетворившись на модний Дім, Lejaby знайшла новий, більш рафінований вигляд, увібравши в себе дух Haute Couture. Резиденція оновленого бренду розмістилася на рю Рояль № 5, в Парижі. Зараз бренд поєднує в собі елегантність, гламур і універсальність під девізом "Поєднуй і комбінуй". Дизайнером останньої колекції Maison Lejaby стала Валері Делафосс, провідний дизайнер Eres в 2007-2014 роках. Валері звела жіноче тіло в абсолют знаходячи потрібні вигини та лінії для того, щоб підкреслити спину, розробити дизайн плеча або лінію талії. Її досвід в Chloé і робота в Princesse Tam Tam, де вона була художнім директором, принесли їй беззастережно заслужене визнання в цій галузі, а різносторонній досвід у світі кіно навчив її, як важливо підкреслювати індивідуальність. Її яскрава особистість привертає увагу завдяки пристрасті до театру і кіно, її смаку в моді (відшліфованому у студії «Берсот», де викладали Азседін Алаї і Тьєрі Муглер), а також її почуттю кольору, яке вона успадкувала від улюблених художників, перш за все - Твойблі , Матісса і Ніколя де Сталь. "Я працюю з хірургічною точністю", — любить повторювати пані Делафосс, і в своїй останній колекції вона ідеально чітко окреслює тіло, підкреслюючи його природну привабливість в ім'я вічної краси.

Читати далі Сховати текст