MAISONLEJABY

Білизна Maison Lejaby. Історія Габі

 

“Історія починається всередині тіла" 

 

Sharon Eyal

 

Interbellum. Перший бюстгальтер Lejaby

Все починається в 1929-му. В "Les Varietes" на вулиці Республіканській в маленькому французькому містечку Бельгард-сюр-Валзерін гасне світло. На екрані йде Der blaue Engel — Блакитний Ангел з блискучою Марлен Дітріх в ролі співачки Лоли-Лоли. Серце Габріель Віанне, зведеної сестри власника "Вар'єте" завмирає. Вона зачарована нарядами акторки та сповнена рішучості створити щось подібне. В її розпорядженні кілька швейних машинок, задня кімнатка, що зазвичай служить буфетом і досвід роботи швачкою в Етса Готьє. А ще багато, дуже багато натхнення. 

Жіноча білизна Lejaby. “Брасьери від Габі”

Незабаром "Брасьери Габі" мали неабиякий попит, бажаючих купити білизну Lejaby ставало дедалі більше, а її коротке ім'я поступово зробилося прозивним. Тож коли чоловік сестри Габі, Марсель Бланшар вирішив створити невеличке ательє з пошиття бюстгальтерів його так і назвали — Lejaby, тобто “Від Габі”. Перші бюстгальтери цього ательє об'єднували жіночність, м'якість, впізнаваний стиль і надійна підтримка. 

Французька спідня білизна Лежабі на Rue du Faubourg Saint Honoré

Справжня популярність прийшла до Lejaby вже після Другої світової війни. Причиною стали нові матеріали та технології, особливо нейлон, які марка активно використовувала у своїх новинках. До 1958 року фабрика Бельгард, що відшивала жіночу білизну Lejaby, налічувала вже 400 працівників. Марка впевнено продовжувала свій шлях в майбутнє, — на жаль вже без Габі. В кінці 50-х бренд відкриває статусне представництво в Парижі, на вулиці Rue du Faubourg Saint Honoré. Завдяки Марселеві Бланшару бренд активно вдається до реклами, прикрашаючи витонченої рекламою авторства Грюо вокзальну станцію Сен Лазар. 

В ті дні Lejaby пропонувала:

  • спокусливі пояски для панчіх

  • сорочки

  • ліфи

  • брасьєри

  • сексуальне негліже

 Слоган-девіз бренду в 50-ті: "Lejaby — приголомшливий силует", а його натхненниця — незрівнянна Бриджит Бардо. 

Нові власники, нові моделі, матеріали та білизна Lejaby в 60-ті

У 1961-му році Маргарита Бланшар починає переговори з Морісом і Шарлем Буньонами, про продаж бренду. Втім, навіть після угоди управителем залишається її племінник, П'єр Бланшар, що забезпечив спадковість. Брати Буньон мали план стрімкого розвитку бренду. Він полягав в ексклюзивному використанні новітнього матеріалу — лайкри, права на яке вони отримали за договором з DU PONT DE NEMOURS. Завдяки технологічній перевазі марка завойовувала ринок Європи що стрімко емансипувалася. Саме Lejaby створила Miss Top — перший бюстгальтер зі спинкою з лайкри, позбавивши француженок від "кайданів" жорсткої білизни. Новинка виявилася вкрай популярною, всього було куплено три мільйони таких бюстів. У 60-е Lejaby також вдається придбати магазини в Лозанні, Колоньї, Барселоні, Відні та Лондоні, відтак купити білизну lejaby стає можна в різних куточках континенту за межами Франції.

Liberty та золота доба бренду

В кінці 60-х у Франції вирувала контркультурна революція, а у французькій моді — радикальна емансипація. Перебуваючи в тренді Lejaby створила розкуту й вільну лінію Liberty, забезпечивши її слоганом: "Шарм, спокусливість, краса". Революційним для того часу була відсутність кісточок, трикутна форма і 6 яскравих відтінків. Під керівництвом братів Буньон компанія переживає вибухове зростання, купивши й виводячи у топ бренд купальників Rasurel і панчішну марку LE BAS DE France. Настають 80-ті, своєрідна “Золота доба" бренду, під час якого Lejaby випускає сміливу і провокативну лінію Jubilie в червоному. В кінці десятиліття, наповненого високою якістю, оригінальністю і майстерністю, обличчям бренду стає актриса Ізабель Аджані. У дев’яності Lejaby знову звертається до інновацій, пропонуючи клієнткам ніжну мікрофібру, nude палітри безшовних бюстгальтерів Nuage. Модель, яка з'явилася в 1995-му стає бестселером, 1 мільйон бюстгальтерів розходиться в перший рік, всього ж було продано понад 15 мільйонів таких моделей. До речі, оновлені Nuage користуються популярністю і до цього дня. 

Maison Lejaby. Купальники, криза, кутюр і ренесанс

У 1996-му Lejaby входить в період занепаду. І Lejaby і Rasurel були викуплені великої американською групою компаній Warnaco й об'єднані під загальною назвою Lejaby. Глобальне управління не пішло марці на користь. Перенесення виробництва за кордон, цінові війни та "фінансове" управління заважають бажанню марки зберегти високу якість і майстерний та досвідчений персонал французьких виробництв. У березні 2008 року компанію знову перепродають, цього разу групі Palmers. Це викликає конфлікт всередині компанії, що відчайдушно намагається зберегти первинний дух бренду попри усі обставини. Новий ренесанс Lejaby настає лише у 2012-му. Він був пов'язаний з ім'ям Алана Проста, другої особи в групі Chantelle й ексгендиректором La Perla, який взяв на себе управління маркою, перейменованою в Maison Lejaby. Перетворившись на модний Дім, марка Maison Lejaby Lingerie, купити білизну якої ви нині можете в нашому магазині, знайшла новий, більш рафінований вигляд, увібравши в себе дух Haute Couture й надавши новий поштовх виробництву купальників та аксесуарів. Резиденція оновленого бренду розмістилася на рю Рояль № 5, в Парижі. 

Дефо, Делафосс та Фараллі. Колаборація з новими обличчями

Зараз бренд поєднує в собі елегантність, гламур і універсальність під девізом "Поєднуй і комбінуй". Дизайнером однієї з останніх колекцій Maison Lejaby стала Валері Делафосс, провідний дизайнер Eres у 2007-2014 роках. Валері звела жіноче тіло в абсолют знаходячи потрібні вигини та лінії для того, щоб підкреслити спину, розробити дизайн плеча або лінію талії. Її досвід в Chloé і робота в Princesse Tam Tam, де вона була художнім директором, принесли їй заслужене визнання в цій галузі. Різносторонній досвід у світі кіно навчив Валері як важливо підкреслювати індивідуальність. Її яскрава особистість привертає увагу завдяки пристрасті до театру і кіно, її смаку в моді (відшліфованому у студії “Берсот”, де викладали Азседін Алаї та Тьєрі Муглер), а також її почуттю кольору, яке вона успадкувала від улюблених художників, перш за все — Твойблі, Матісса і Ніколя де Сталь. "Я працюю з хірургічною точністю", — любить повторювати пані Делафосс, і у своїй останній колекції вона ідеально чітко окреслює тіло, підкреслюючи його природну привабливість в ім'я вічної краси.  


Емануель Дефо, експертка, який в минулому довіряли  BARBARA, RAVAGE, ROSY, BILLET DOUX, FELINA, MILLESIA, OLLY & JANE,  RASUREL, S.PERELE та CHARLOTT’, нині працює з новою колекцією Maison Lejaby, яка натхненна динамічним і чарівним світом танців. Один з напрямків її діяльності — більша екологічність моделей в межах стратегії GREEN MIND IS TODAY. Естель Фарралі працює над новою генерацією пляжного одягу, створюючи для Maison Lejaby купальники, купити які ви  невдовзі зможете на нашому сайті. 

Наразі наш інтернет-магазин пропонує такі товари від Лежабі: 

  • бюстгальтери
  • труси
  • боді
  • бюстьє
  • пояси
  • купальники
  • туники
  • трикини
  • парео
  • сукні
  • бікіні
Читати далі Сховати текст