Millesia

Білизна Millesia. Шарм після "Скандалу".

Millesia. Білизна і дух "Червоного травня".

Ця історія починається в 1968 році, коли на паризьких вулицях вирують натовпи, будуються барикади та горять автомобілі. Саме тоді в торговий відділ компанії Scandale приходить працювати молодий і амбітний Даніель Перре, який вдало скористався протекцією дядька, мсьє Пантоса, що вже працював в компанії. За два роки Даніель зробив помітну кар'єру в компанії "Скандал", досягнувши посади комерційного директора. Згодом, в 1975-м, об'єднавшись з Пантос, Перре купує компанію в якій працює.

Нижня білизна Milessia. Luxury-ривок бренду.

Втім, в Scandale були проблеми — попри "скандальне" назва марки і її імідж виглядали вельми застарілими. Перре з Пантос вирішують прориватися на ринок luxury білизни після повного ребрендингу. Новий бренд отримав назву Linge Rien, і за наступну декаду його товарообіг злетів до 11 млн €. В початку 90-х партнери уклали контракт з Chantal Thomass, продавши компанію азійський групі Top Form. Втім, ця колаборація та не підхопили довго. У 1993-му Даніель залишає Top Form в знак протесту проти комерційної політики.

Сходження Шарля де Турне.

Інша майбутня зірка MILLESIA, Шарль де Турне раз в цей період починає кар'єру в Японії, і не просто в Японії, а в самій компанії, що займається виробництвом білизни в Азії - Wacoal. Де Турне просував продажу в елітній філії Wacoal — Studio Five в Токіо. Покинувши Top Form, Даніель Пері разом з дочкою Веронік створили новий бренд - MILLESIA і заснували компанію CCLC, яка незабаром укладає угоду про ліцензійне виробництво білизни Nina RICCI. В цей час Шарль де Турне переходить в японську групу Utax, однак на цей раз займається європейським напрямком її експансії. У 1998 річний оборот ССLC з 1 зростає до 4 млн. Євро. Компанія присутня в 70 країнах, 60% продукції експортується. MILESSIA з'являється в США, дистриб'юторами бренду стають Neiman Marcus, Saks і 5ème Avenue (П'ята Авеню). Бренд динамічно розвивається, а компанія Перре, ССLC підписує контракт на ліцензійне виробництво білизни з Christian Dior. 2008 року група CCLC справжній бум.. Річні продажі досягають 8.8 млн євро.

Millessia. Блискучий союз.

Але бренд Milessia потребує оновлення. І воно приходить. Даніель і Веронік об'єднуються з Шарлем де Турне і визначають шестирічний план розвитку марки, пропонуючи засвоїти нові канали комунікації з клієнтами. У 2010-му партнери створюють товариство 5 SENS, яке відтепер буде розвивати бренд MILESSIA. Шарль де Турне стає новим гендиректором. Починається розквіт бренду, який триває досі. У нашому інтернет-магазині ви можете знайти таких моделі жіночої білизни Milessia:

  • бюстгальтер
  • труси
  • шортики
Читати далі Сховати текст