Millesia

Ця історія починається у 1968 році, коли на паризьких вулицях вирують натовпи, будуються барикади та палають автівки. Саме тоді до торговельний відділу білизняної компанії Scandale приходить працювати молодий і амбітний Даніель Перре, що вдало скористався протекцією дядька, мсьє Пантоса, який уже працював в компанії. За два роки Даніель зробив помітну кар’єру в “Скандалі”, досягнувши посади комерційного директора. Згодом, в 1975-му, об’єднавшись з Пантосом, Перре купує компанію у якій працює. Втім, у Scandale проблеми — попри “гостру” назву білизна марки і її імідж виглядали вельми застарілими. Перре з Пантосом вирішують прориватися на ринок luxury-білизни після повного ребрендингу. Новий бренд отримав назву Linge Rien і за наступну декаду його товарообіг злетів до 11 млн €. На початку 90-х партнери уклали контракт з Chantal Thomass, продавши компанію азійській групі Top Form. Втім, ця колаборація не тривала довго. У 1993-му Даніель залишає Top Form на знак протесту проти комерційної політики. Інша майбутня зірка Millesia, Шарль де Турне якраз у цей період розпочинає кар'єру у Японії, і не просто у Японії, а в найбільшій компанії, що займається виробництвом білизни в Азії — Wacoal. Де Турне просував продажі в елітному філіалі Wacoal — Studio Five в Токіо. Покинувши Top Form, Даніель Пере разом із донькою Веронік створили новий бренд — MILLESIA і заснували компанію CCLC, яка невдовзі уклала угоду щодо ліцензійного виробництва Nina RICCI. У цей час Шарль де Турне переходить до японської групи Utax, проте цього разу опікується європейським напрямом експансії. У 1998 річний обіг ССLC з 1 зростає до 4 млн. євро. Компанія присутня у 70 країнах, 60% продукції експортується. MILESSIA з’являється в США, Дистриб’юторами бренду стають Neiman Marcus, Saks та 5ème Avenue (П’ята Авеню). Бренд динамічно розвивається, а компанія Пере, ССLC укладає контракт на ліцензійне виробництво білизни Christian Dior. У 2008 в група CCLC переживає розквіт. Річні продажі сягають 8.8 млн євро. Проте бренд MILESSIA потребує оновлення. І воно приходить. Даніель та Веронік об’єднуються з Шарлем де Турне і визначають шестирічний план розвитку марки, пропонуючи освоїти нові канали комунікації з клієнтами. У 2010-му партнери створюють товариство 5 SENS, що буде розвивати бренд MILESSIA. Шарль де Турне стає новим гендиректором. Починається розквіт бренду, який триває й досі.

Читати далі Сховати текст