ЗАКЛИК ДО ВИБУХОВОЇ СПОКУСИ?

lingerie & fashion

ЗАКЛИК ДО ВИБУХОВОЇ СПОКУСИ?

Божевільні модні коди нового сезону, що викликають серцебиття

You'll just have to blow your way through this disguise. Вам доведеться зірвати маску - співають в культовій пісні In the Flesh з однойменного альбому Pink Floyd. У плоті. У плоті? Досліджуючи феномен чергового постпандемічного сезону, ми розуміємо, що ця пісня з 80-х найбільше наближує нас до суті. До речі, основні модні коди теж з 80-х. Тілесність. Тоді це було вибухом, справжнім ексцесом самовираження. Сьогодні тілесність нова. Вони ніби зійшла в повсякденність зі сторінок Інстаграму та інших соцмереж. Підхоплена поглядами трендсеттерів та дизайнерів, висунута у заголовний тренд теперішнього та близького майбутнього. Особливих пояснень її популярності й не потрібно, все інтуїтивно зрозуміло. Наполегливе стирання гендерних меж призвело до дефіциту чуттєвості. Друга причина так чи інакше пов’язана з нестачею тактильних відчуттів. Два дефіцити породили один великий голод.

А мода його втамує.

Отже, межі етичного розширилися. Те, що вчора було табу, нині стало модним трендом. Залучити усі наші сенсорні органи допоможе, як і завжди, проста матерія - у вигляді червоного бюстьє, мереживного боді та холодного блиску веганської екошкіри. Додамо чуттєві абриси, шпильки та постанемо у всій красі плоті.

Тренд, що задає час - відверта нова тілесність, яку демонструє жовтнева діджитал-обкладинка українського Vogue. Неперехідна жіноча краса, білизна шкіри, яку підкреслює чорна вуаль та золотий блиск аксесуарів. Білизна французьких брендів і є метафора чуттєвої краси жінки. Вишукане мереживо, еластичний тюль, розкішна вишивка шовковою ниткою стають фразами бажання володіти, що хвилюють наші почуття. Sublime en Dentelle - магія сексуальної гри пульсує при одному погляду на одному погляді на цю нову колекцію Lise Charmel.

Одиницею вимірювання чуттєвого бажання можна вважати будь-який елемент білизни від Maison Close. Цей бренд вловлює найпотаємніші думки, породжує нові почуття за допомогою lingerie-мистецтва та поєднання матеріалів, що підкреслюють, приховують чи розкривають чи розкривають жіночу «матерію», пропонують нескінченні варіації та сценарії.

Оточити нас витонченою ніжністю наче під час епохи пишних балів вирішив Ніколя Жескьер в останній колекції Louis Vuitton. Показ весна-літо 2022 вразив силуетами в стилі ХІХ сторіччя, розкішними вбраннями з найдорожчих і найкращих тканин з масою мережива, золотої нитки та бісеру. Але ця імператорська велич була подана в ансамблі з сучасним денімом. Минуле наше майбутнє? Вектор вказує на чудові часи belle epoque?

Відчути себе жінкою. Нам подобається цей образ, тож невипадково до нього час від часу повертаються великі кутюр’є. Абсолютна жінка, та, що знає все про свою стать, та, що не намагається відшукати в собі чоловіче, та, що ніколи не переставала носити перли та мереживу. Якщо розмиття гендерних меж й відбудеться у близькому майбутньому, то саме білизна буде тим, що визначає жіночу сутність будь-якого індивіду. Білизна ніколи не бреше і здатна точно розповісти все про людину. В білизні можна «відредагувати» себе. Навіть, якщо ви вберетеся в чернечі шати, якщо під ними буде мереживна білизна або панчохи, ви не втратите відчуття власної природи. Французька білизна Lise Charmel це не ретро-естетика, це індикатор жіночності. Воно не зможе застаріти, бо в кожному прояві розповідає неймовірну романтичну історію про жіночу красу.

Якщо ви бажаєте вдатися до експерименту й дістатись глибин власної суті, пізнати новий досвід прийняття й пізнання себе, приміряйте щось з нових колекцій цього сезону Lise Charmel. Найромантичніша сторона тенденції #grandball - це саме те, а ви мов королева великого балу, навіть якщо не вдягнені в кринолін.

«Відтінок аури» - АСТРАЛ - вважається найбільш таємничим та бажаним в новому сезоні. Безмежне розмаїття блідо-лілових та насичено-синіх відтінків, що в езотериці відповідають за духовну частину менталітету, на показах весна-літо 2022 побило всі рекорди популярності. Його внесли у своє колористичне меню більшість з модних імен. В Saint Lauren він з’явився як стилістичний акцент образа, а в Emporio Armani та Bottega Venetta - як головний колір. Якщо вам подобається говорити мовою квітів, але ви поки не готові носити яскравий астрал напоказ, придбайте білизну такого кольору. У свою базову колекцію Le petit Lejaby від знакового французького бренду Maison Lejaby його включили вже цієї осені.

Велюр повертається. М’який та зручний одяг з велюру продовжує розширювати свій вплив. Цього разу велюрові колекції, натхненні тактильним голодом та браком дотиків. Його можна доповнити вашим модним одягом чи вдягти повний велюровий лук.

Велюрова лінія від канадського бренду SHAN включає модельний ряд, що складається з трьох предметів (куртка на блискавці, комбінезон та штани), що виконані в шляхетному «сланцевому» тоні. Він отримав свою назву від скельної породи, що в яскравому світлі виблискує різноманітними холодними відтінками. Тони сланцево-сірої різноманітності в велюрі асоціюються з вишуканою розкішшю і виглядає безумовно стильно.

Крій, який надихнув спортивний одяг. Це ще один прецедент. Кілька сезонів поспіль Givenchy та Balenciaga закликають нас до бурхливого самовираження за допомогою одягу, що облягає й увиразнює силует. Але тоді лінія плечей домінувала над низом, а от цього сезону і верх і низ #tooskinny та #skeletons нагадує святкові паті 80-х. Це точно для відчайдушних.

Якщо вам до душі цей тренд та ви любите «обтягнення» придивіться до спортивної колекції від знакового французького бренду Maison Lejaby - Lejaby Inspire. Лінія створена для того, щоб досягти реального комфорту та балансу у клекітному житті мегаполісу (коли на перевдягання часу нема, а розклад містить спортклуб, роботу і далі за списком). Матеріали, з яких відшивають Inspire - інноваційні, повітропроникні, екологічні за використаними волокнами. Якщо доповнити легінси streetstyle-світшотом або сукнею з однойменної колекції, чи, наприклад піджаком, курткою, пуховиком, будь-яким светром, то вийде цілком прогресивно.

Купуйте білизну для себе. Найголовніше це ваша успішність. В першу чергу вона залежить від інтриги білизни. Не обов’язково роздягатися і показувати. Головне те, що і як ви відчуваєте.